Goede tijden, Slechte tijden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lisa Boevink - WaarBenJij.nu Goede tijden, Slechte tijden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lisa Boevink - WaarBenJij.nu

Goede tijden, Slechte tijden

Blijf op de hoogte en volg lisa

23 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Nou nou, ik heb samen met al mijn huisgenoten een heftige week achter de rug. Op dinsdagmorgen zijn 3 huisgenoten van mij aangereden. 1 huisgenootje in ongedeerd gebleven, maar ze heeft wel een mentale klap gemaakt, de andere is gisteren naar huis gevlogen om zich te laten opereren aan haar arm. Er bestaat een kans dat ze nog terug vliegt naar Suriname, en hier zijn wij dan allemaal voor aan het duimen. Het laatste huisgenootje ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze heeft een harde klap gemaakt op haar hoofd waardoor haar hersens opgezwollen zijn. Ze is erg in de war, maar ik weet zeker dat ze sterk genoeg is om er weer boven op te komen. In deze 1.5 maand dat wij hier zitten met de groep, is er al een hechte groep ontstaan. Ik ben dan ook super trots al mijn huisgenootjes voor de steun die we aan elkaar bieden. Nu is het even lastig maar ik weet zeker dat we met zijn allen nog leuke avonturen gaan beleven.

Natuurlijk heb ik na het schrijven van mijn blog nog leuke dingen gedaan. We zijn naar het zwembad geweest, we hebben een feestje gevierd omdat het een laatste dag was voor een huisgenoot die naar Nederland ging vliegen. Aankomend weekend ga ik op zaterdag met mijn stage naar de Carolina creek, een dag vol ontspanning voor de gasten. Op zondag gaan wij met de huisgenoten naar Baboehal, een strand om de hele dag te gaan genieten van de zon. Genieten van de zon kunnen wij tegenwoordig ook in de achtertuin. Er staat een zwembadje met luchtbedden, héérlijk.

Er staat niet veel in deze blog omdat we deze week onze gedachten wel ergens anders bij hadden. Ik wilde jullie wel even op de hoogte stellen en zal beloven dat ik de volgende keer een blog plaats met alleen maar positieve dingen.

Liefs,

Lisa

  • 23 Maart 2015 - 16:29

    Elly Milo:

    Ik vind dat jullie dit met z'n allen super opvangen. Jullie zijn een echte steun voor elkaar. Super!! Snap dat zoiets er behoorlijk inhakt bij jullie. Veel sterkte nog en vergeet niet ook nog te genieten.
    Groetjes voor jullie allemaal.

  • 23 Maart 2015 - 16:44

    Anja:

    Lieees, wat naar om zoiets mee te maken! Keep your head up, er komen ook nog genoeg mooie dingen, daar ben ik van overtuigd! Sterkte met z'n allen en vooral blijven bloggen! Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

lisa

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 4189

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 09 Juli 2015

Paramaribo 2015

Landen bezocht: