Almost ready for take of - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van lisa Boevink - WaarBenJij.nu Almost ready for take of - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van lisa Boevink - WaarBenJij.nu

Almost ready for take of

Door: lisa

Blijf op de hoogte en volg lisa

07 Februari 2015 | Nederland, Hengelo

Nog twee nachtjes slapen in mijn eigen bed en dan is het zover. Ik ruil mijn bed aan de egelstraat in voor mijn bed aan de wakibasoestraat. Alle spullen zijn al gepakt, alleen het afscheidsfeestje van vanavond staat nog op de planning. Ik heb zoveel zin om aan mijn buitenlandse avontuur te beginnen, maar toch is er iets wat mij erg op de zenuwen werkt. Ik sprak gisteren een meisje die afgelopen half jaar al in Suriname is geweest. Zij vertelde mij dat er bij een uitstapje naar de jungle er vaak wordt geslapen met vogelspinnen en slangen in het hutje. Hoe kan ik, Lisa Boevink, onmeunig bang voor de spinnen in Nederland, slapen in 1 ruimte met vogelspinnen? Dit is een vraag die mij vaak bezig houdt wanneer ik nog lekker in mijn Nederlandse bedje lig. Toch weet ik zeker dat ik zoveel ga leren en zien dat ik het avontuur niet wil missen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn leven in het ozo warme Suriname.

Veel liefs,

Lisa

  • 07 Februari 2015 - 16:41

    Claudia :

    Hoi Lisa,
    Namens ons allemaal. Veel plezier vanavond met het afscheidsfeestje!!
    En natuurlijk heel veel succes en plezier!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

lisa

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 4192

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 09 Juli 2015

Paramaribo 2015

Landen bezocht: